Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (606)

oikonomiko-panepistimio-athinon-opa-oikonomologos

Oikonomiko Panepistimio Athinon - Oikonomologos.gr - logoΤο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) ιδρύθηκε το 1992 και αποτελεί το πρώτο και μόνο πανεπιστημιακό τμήμα στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην επιστήμη του Μάρκετινγκ, προσφέροντας σπουδές μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Το Μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πεδίο της διοίκησης επιχειρήσεων που ασχολείται με τη διοίκηση των αγορών στις οποίες απευθύνεται μία επιχείρηση ή ένας οργανισμός.

Πρόκειται για την εξωστρεφή διοικητική λειτουργία της επιχείρησης που περιλαμβάνει πολλά επιμέρους θέματα όπως η αποτελεσματική ικανοποίηση των αναγκών της αγοράς, η δημιουργία καινοτόμων και ανταγωνιστικών προϊόντων ή υπηρεσιών, η αποτελεσματική διάθεση προϊόντων μέσω κατάλληλων εμπορικών δικτύων, η τιμολόγηση, η έρευνα και ανάλυση της αγοράς και η κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

Επιδίωξη του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι να λειτουργεί ως κέντρο ακαδημαϊκής αριστείας. Προσπαθεί να ανταποκρίνεται συνεχώς στις σύγχρονες επιστημονικές εξελίξεις και στις απαιτήσεις της οικονομίας για εξειδικευμένα στελέχη με υψηλού επιπέδου επιστημονική κατάρτιση.

Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας μέσω της έρευνας και της εκπαίδευσης υποστηρίζει τις επιχειρήσεις της χώρας και την προσπάθεια ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας, ενώ έχει συμβάλει σημαντικά στην ελληνική οικονομία μέσω ενός εξαίρετου και πολυσχιδούς εκπαιδευτικού έργου.

Το τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας επίσης συμβάλλει στη φήμη και το κύρος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κατακτώντας και διατηρώντας μία διακεκριμένη θέση στη διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα, παρουσιάζοντας ένα ασυνήθιστα πλούσιο ερευνητικό έργο σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια.

Υποδομές

Οι φοιτητές του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας έχουν στη διάθεσή τους τις κεντρικές υποδομές του Πανεπιστημίου, οι οποίες περιλαμβάνουν τις εξοπλισμένες με οπτικοακουστικό εξοπλισμό αίθουσες και αμφιθέατρα, τη βιβλιοθήκη και το αναγνωστήριο, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Τεκμηρίωσης, το Κέντρο Υπολογιστών και το Κέντρο Δικτύων.

Στους χώρους του Πανεπιστημίου λειτουργούν επίσης ένα γραφείο απασχόλησης φοιτητών και σταδιοδρομίας αποφοίτων, ένα φοιτητικό εστιατόριο, ενώ δραστηριοποιούνται ομάδες εθελοντικές, αθλητικές και πολιτιστικές.

Το τμήμα διαθέτει επίσης δικό του κέντρο υπολογιστών με 45 θέσεις εργασίας Η/Υ, καθώς και τις υποδομές και τον εξοπλισμό των τριών ερευνητικών του εργαστηρίων.

Επαγγελματική Αποκατάσταση

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος διαθέτουν προηγμένες γνώσεις σε μάρκετινγκ και επικοινωνία μαζί με ισχυρές βάσεις στον ευρύτερο χώρο των διοικητικών και οικονομικών επιστημών. Οι απόφοιτοι του Τμήματος διαθέτουν ισχυρά προσόντα για μία επιτυχή σταδιοδρομία και πολύ καλές επαγγελματικές προοπτικές.

Συγκεκριμένα, οι απόφοιτοι του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας κατέχουν καίριες θέσεις σε εταιρίες του ιδιωτικού και ευρύτερου δημόσιου τομέα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και πλεονεκτούν ιδιαίτερα στους τομείς μάρκετινγκ, εξαγωγών, διαφήμισης, διοίκησης επωνύμου προϊόντος, πωλήσεων, έρευνας αγοράς, δημοσίων σχέσεων, διοίκησης ανθρώπινων πόρων και ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι οι απόφοιτοι του Τμήματος διαθέτουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την έναρξη της δικής τους επιχειρηματικής δράσης.

Website